L'art de la transmission
Mandana is a woman who tries to do well. Between two classes and a coffee, she tells us about her commitment as a visual arts teacher for young students in vocational training. Her acceptance of the camera allows us to follow her in her daily life and to discover her from several angles. Despite her smile, we perceive a modest artist to expose her works.