L'affaire Barschel – Silence de mort
German politician Uwe Barschel was found dead on October 11, 1987 in a Geneva hotel – whether it was murder or suicide remains a mystery to this day. Garbely’s intriguing film uncovers why the Barschel case was blighted from the very start, and tells a twisted tale full of obstacles and sheer frustration.