Jeanne
In a picturesque town Anton says good-bye to his fiancée. He has received an assignment and, as always, it is top secret. But the journey takes an unexpected turn. Suddenly, Anton finds himself confronted with his past. He must face up to a former deed, one he has long since suppressed.