Guido lives without thinking too much. He goes through life without question, between his small job as a cashier in a grocery store and his small flat where he lives with his goldfish. His family is divided since his father had a child from an extra-marital relationship. When the patriarch dies, Guido is forced to accompany his eight-year-old half-brother to the latter's mother in Italy. A poetic and human road movie.