Il protagonista
It is summer in Casale Monferrato, a city in northern Italy. Luigi, 25 years old, has just failed his law exam at the University of Turin. He gets a tattoo, he acts in a film but nothing seems to appease him. Only the walks with his dog Scarlett and his travel in car singing and rapping offer him comfort. Between rage and tenderness and at the dawn of having to make choices for his adult life, Luigi offers a portrait of a young man from present day Italy.