Il Legal
Elias, a youg african, shares a apartment with Arno and Michael. They come home from a night out with Jade, Michael’s one night stand. In their apartment they find a complete stranger. He has no papers. Some want to kick him out, but others don’t. The stranger becomes a catalyst for all their prejudice towards one another.