Ich träume nicht auf Deutsch
Seventeen-year-old Lejla works with her friend Anci (25), in a noble hotel restaurant on the top of Sarajevo. One day Lejla meets Milos (43), a businessman who spent his student years in Sarajevo, before moving to Switzerland. At nightfall, Milos and Lejla remain in the hotel restaurant together and get closer to each other. Without knowing, what they will discover that next morning.