Ibiza
Fifteen-year old Nina is looking forward to the upcoming holiday in Ibiza more than anything – until her dream falls through. Instead of on an ocean beach, she finds herself on the shore of a lake being dredged. And realizes that not everything is as she has always imagined it to be. Nina eventually finds her Ibiza in a completely different place.