Hotel Motel
One evening. A hotel. As Julia enters the lobby, she runs into Mauro, her ex, who is waiting for her with a bouquet of flowers. She's anxious. Mauro harasses Julia because he can't accept their breakup. Three parties bear witness: A well-meaning receptionist. An indifferent elderly couple. A scornful woman in a bathrobe. How do these witnesses react to the situation?