Hirudo
The beginning is a farewell. Like a phantom, the protagonist roams her city. A supermarket, the museum, a bar. All tangible places or just memories of something that was? This world or the hereafter? In parallel, Jo feeds her leeches – Hirudo medicinalis – and tries to accept a decision.