Helvetica
At the top of the government, President Kathy Kunz is prepared to exchange a stock of illegal bombs for hostages held in Yemen. A tense situation that escalates when Farouk Sadiki, a Qatari dignitary and ally of Switzerland, is arrested by Rainald Mann, an anti-terrorist police officer in search of a jihadist leader. These political convulsions are far from the concerns of Tina, a cleaning lady at the Federal Palace, until a friend of her father ask her for a “favour" with a gun in his hand. To protect her family, Tina agrees to infiltrate the high ranks of the power chain.