Gottardo
A young couple is on its way from the South to the North of Switzerland. They’re crossing the Alps through the new Gotthard train tunnel. The woman desperately tries to tell her boyfriend something very important, but the two can't communicate. When the train exits the tunnel the couple is no more. It has never been together.