Golakani Kirkuk (I fiori di Kirkuk)
A love story set against a background of Iraq in the 1980s. Under Saddam Hussein's brutal regime, Najla, a young doctor from Rome University, must chose between the traditions of her family and her personal ideals and dreams. Love, betrayal and the destiny of the two men who want to marry her are interwoven in her story as she meets her fateful end.