Gezeiten
My mother died when I was a child. Many years later I was suddenly overwhelmed by a deep feeling of grief. I began to film a sort of memorial testimony, each image one more stage of an extended farewell. In the style of an "open letter" the film refers to places associated with particular memories. A film essay with a contemporary perspective on a personal world that no longer exists.