Freifall – Eine Liebesgeschichte
Two people facing death, fall madly in love and and plan to stay together for the rest of their lives. He is a BASE jumper, she has just been diagnosed with cancer. During her chemo, he falls to his death. Why does he gamble his life away, while she fights for hers? Desperate for answers, she returns to Lauterbrunnen, the Swiss Death Valley. She learns not only about the sport, but about facing fears, harnessing and controlling them – and slowly finds her way back to life.