Ferite
Emanuele is a theatre director. In love with his job, he is caught up in preparing a monologue from one of Dostoevsky’s unfinished novels. He lives alone, yet has had many women in his life. For those who he truly loved, he reserves an obsessive and secret reverence. Where are all those women? Maybe the photographs that cover the walls of a concealed room can tell us more. Maybe inside the images projected onto a wall. Or perhaps somewhere else.