Faim
A homeless woman shares her life with her dog. When the dog runs away, she loses her way trying to find it. At the same time, the gestures of a guard at the prehistoric museum take on a daily rhythm. United by the same basic need, the woman, the man and the animal cross paths, on the move as they seek to better their lots.