Ersatz
In an exchange around thee meaning of the word “Ersatz”, the film's protagonists engage in an absurd and poetical discussion, revealing the basic existential condition of feeling oneself to be a simulacrum. Their pictorial dialogue about the idea of replaceability turns into a humorous and philosophical meditation.