El amor ciego
He walks in one direction, she in the other… and then they collide. Love blossoms from this fortunate collision. The first date quickly ensues, then a night at the cinema, and finally aromantic picnic. But all of a sudden, her mask jams. She takes it off, only to discover…el amor ciego.