Eine wen iig, dr Dällebach Kari
Kari Tellenbach was born with a cleft palate. His mother takes care of him like a bird that has fallen out of the nest. As a young man Kari decides to become a barber and despite his handicap he wins the heart of Annemarie with his humour, charm and sensitivity. His happiness seems almost complete – but Annemarie’s middle class parents have already made other plans for their daughter.