Dude
Sören and Melchior have lost their way in the woods. While Sören desperately searches for a way out, Melchior enjoys the fresh air and the drive. At a remote gas station, the two get into a heated argument, so Melchior runs off. Left to his own devices, Sören drives through the surreal forest, which becomes increasingly dense and takes control of his senses. The exhilarating ride helps Sören to find himself again.