Dr. Strangehill
Peculiar things happen to a young man in the mountains: a doctor wants to treat him, a beautiful woman makes advances, and two sidekicks are craftier than they look. The young man becomes involved in a mysterious intrigue, in which his fears and desires begin to mirror each other.