Die kleine Monsterin
Night time in Monsterland and all the monsters are asleep: All the monsters? One little monster is still awake. She’s playing with her monsterdoll, Edison and making a hell of a row. She just doesn’t want to sleep alone in her bed and finds a hundred excuses to creep over to her parent’s bed or to lure her parents into hers. Finally with the help of all the monsters in Monsterland they find a solution and everyone can go back to bed.