29-year-old artist from Zurich, Lara Stoll, suffers from the social diseases of her generation: multiple addictions, ADHD and irritable bowel syndrome. Her latest project: participation in the Eurovision Song Contest. Sounds funny, but it is not. As always, the goals are high and the methodology is poorly thought out. When trying to get rid of the hair in the drain she gets her finger stuck in it. A dank kafkaesque horror trip takes its course.