Darwin
An isolated community at the end of a weathered road in Death Valley, California. Propelled from society by tragic turns, the people of Darwin (population 35) must now find ways to coexist in a place without a government, a church, jobs, or children. The story of a uniquely American place and yet a place that is unique even within America.