Damoclès Epilepsie
A dropout lives as a recluse along with his dog. When he brings back a doghouse from the neighbouring village, a bunch of girls go after him. Two of the teenage girls are picking on the third one. The latter doesn't know her father and is trying to get recognition from the other two girls. They make a bet.