Ce fou de Töpffer
A warm bed, the comfort of home and telly… Goodbye to all that! A group of teenagers sets off on a two-week excursion through the Alps, to follow in the footsteps of Rodolphe Töpffer. This is the chronicle of the long trek, filmed with zest and humour. The “marching orders” called for following the trails along which the Geneva-born educator had passed with his students in the 1830's, in search of lost valleys.