Bewegung im Stillstand
November 2020: The team at the Coq d'Or cultural venue in Olten is making plans. For the time being, the venue is allowed to stay open under restrictions and is in the final preparations for an ad hoc programme. The film gives insight into the situation of the cultural venue shaped by Covid19 and its creative-collective crisis management. A story about cultural deceleration, the freedom to return to the essentials and journeys of thought into an uncertain future.