bersten
Through a blow of fate the young farmer Leachim, the doctor Biela, and Elena, a single mother, all lose a loved one. The one thing they have in common is their inability to accept the loss and to deal with the pain, which also threatens their next relationships. As the internal pressure and their despair over their own inability to deal with their experiences gradually increase, the situation comes dangerously to a head.