Allons-y! Alonzo!
A walkway by the sea shore: an old man is reading his newspaper with his white dog near him, when a woman disrupts his reading. He hotfoots after this beautiful woman and dives into an animated comic strip which recounts his trials and tribulations on screen… A tribute to Jean-Paul Belmondo.