Reise der Hoffnung
The story of a Turkish couple, who start their “Journey of Hope” from a small village in South-East Turkey to Switzerland in order to escape poverty. They are taking their son, who is the brightest of their eight children. From Izmir they travel to Genoa with a freighter. In Italy they are taken by smugglers to the Alps and sent on towards Switzerland, despite the snow and the cold. Father and son are separated from Meryem. Will anyone reach the land of promise?