A killing rampage shocks Switzerland. At the same time the destinies of some Turkish immigrants and a small German family cross with a picture-perfect Swiss couple as a result of a tragic car accident. While the Turkish family Özel fears for the life of their youngest son, the German couple Marion and Manfred, grieving over the death of their daughter, finally find a common language again and the relationship of the sybaritic couple, Peter and Esther, breaks up over the question of guilt over the accident.