Zeit des Abschieds
Forty-four-year-old Giuseppe Tommasi lives in the Lighthouse hospice in Zurich. Faced with death, this HIV victim suffering from cancer questions his dependency, his acquaintances, and his own identity. The touching images illustrate conflict of a man with his life while he takes advantage of these last months to find peace with himself and with those around him.