WTF Davos
One day after being impeached on inauguration day, D.J. Trump attends the World Economic Forum Davos Switzerland (WEF) to search for new investors to repurchase the Presidency. Alas, the Art of the Deal turns into the Art of Survival when the Davos billionaire snowflakes happen to be as ice cold as the Davos weather.