Wohin verschwindet das Weiss des Schnees, wenn er schmilzt?
Sometimes you stay because you don’t know that there could be something else. A mother and her daughter live a quiet life on the family farm, dictated by habits and unspoken rules. One day, a drone appears out of nowhere and causes chaos. The mother is horrified as she watches her daughter being led astray by the drone – a long overdue confrontation takes place.