Was, du jodlisch?
There are many opinions on Swiss folk music. Six people from the Zurich region who are connected to Swiss folk music in different ways share their thoughts: from established figures of the scene to jazz musicians with a folk music background to fresh and strong voices in the yodelling landscape. There is a lot to be said.