Von der Rolle – Wer hat die Hosen an und wer wäscht sie?
What happens when men do more family work than mothers? An in-depth look into families, where the traditional roles have been switched. The experiences of the director are incorporated by means of short, parodic animations. In a humorous manner, the daily routines of parents and the old-fashioned distribution of roles are poked fun at.