Vom Punk in die Zukunft
Reverend Beat-Man is an underground musician, public nuisance and living legend. When he meets Milan Slick, who is forty years his junior, it's a case of opposites colliding. Nevertheless, the two tour Europe together and record two albums. What does Beat-Man pass on in this touching cross-generational encounter? How can the two survive in a music industry increasingly dominated by smooth streams and AI?