Visions singulières - créateurs singuliers de Mayenne
The film touches down in the universe of four self-taught, very atypical artists. We see them at work in their respective studios and explore their interior worlds with sensitivity and discretion. They discuss their lives and their art and share their implacable need to create with great lucidity.