Villa Malaga. El Tiempo de un Vino
After purchasing at an auction some old bottles of Malaga wine, surprisingly produced in a Swiss city at the beginning of the last century, Stefan begins a journey through history, time and space: from the winery in the city of Lenzburg where they were raised and bottled, to the city of Malaga in search of the origin of those mythical wines. A historical tasting that brings together friends and experts, takes us deeper into the lives of different characters who attend the meeting.