Verglast
Alina potters in the dark. Mia appears and invites her to play a game. Suddenly Alina is standing in front of sparse tables, dim light and a glass box. Inside, Paul is sitting at a desk. Alina enters the box. She is blinded by a beam of light. Now Paul is playing tennis. Again Mia appears, because the game between the two is not yet finished. Paul presses her. Alina dives deeper into her memories. She has to confront what she has repressed.