Vagabonding Images
A film that ressembles a dream. Shot over a period of several years, it is composed of fragments of memory and moments of life woven together to create a sequence of microscopic stories. “Vagabonding Images” is a film that plays with the forms of cinematic language inspired by the poetic collage techniques of the French Surrealists and Japanese Haiku poets.