Utopia Blues
The story of Rafael, a fun-loving youth on the verge of manhood who is trying to make his dream of total freedom become reality. Determined to conquer the world with his Utopia Blues Band at any cost, Rafael's philosophy is that “life is a game”. But the game unexpectedly becomes bitter earnest. How much freedom is permitted?