Unleash
Five perfect strangers meet in the middle of the night and break into an abandoned house. The operation is neatly planned. Are they occupiers? Vandals? Far from it! Their goal is to escape the confinement of their homes. They need to free themselves from the shackles of everyday life. It is not a break-in, but a break-out. And so it begins. The five withdraw and begin their individual ritual. No one can stop what has been unleashed.