Une année de sable
Clara Klaar, 40 years old, tells the story of her fight against leukemia. A year of hell – chemotherapy, bone marrow transplant, unspeakable pain, hope and fear – illustrated in a moving metaphor by the sand storms and suffering of participants in the Marathon des Sables, one of the toughest foot races in the world. A gripping tale that underlines the need for hope and strength in order to overcome insurmountable odds.