Un ange passe
A series of short portraits of people who dedicate themselves to others through their job. Shopkeepers, civil servants, medical staff, caretakers; despite the fact that we meet them everyday, they stay anonymous. With this series of mini documentaries, we have chosen to give them the possibility to express themselves, so as to know who these dedicated strangers are, these ordinary angels.