Über die Kunst nachzulassen
Many artists are manic creative. Only a few ask themselves the question: “What will happen to my art when I am no longer here?” The film shows artists in their studios and in their confrontation with their families and heirs. The documentary conveys approaches to solutions as well as defensive attitudes and introduces institutions that deal professionally with artists' estates.