Tyfelstei
A mysterious woman causes Mike to have an accident on the Gotthard Pass. After crashing into the fabled Devil’s Stone, he wakes up and finds himself in a remote mountain village, cut off from the outside world by a storm. Plagued by nightmares and visions, he begins to notice strange things occurring in the village and decides to investigate the matter more closely together with Laura, a journalist. The two soon unveil intrigues that can be traced far back in Swiss history – when the villagers made a pact with the devil.