Tranzit
Georges travels to Belgrade, the capital of Serbia-Montenegro to finalise the sale of an appartment he has inherited from his grandfather. Georges hasn’t been back in sixteen years. During his stay he meets an estate agent and a young woman, who is staying in his unoccupied appartment. Thanks to these encounters and the discovery of new places to live in, he rediscovers his roots, the city and finally, himself.