Transamazonia
As a miracle healer, Rebecca draws crowds to the edge of the Amazon rainforest on the mission of her father, evangelist missionary Lawrence Byrne. When conflict breaks out between neighbouring tribes and loggers, Rebecca and Lawrence are drawn into it. As doubt creeps into their relationship, father and daughter realise that they can only preach peace if they confront their own demons.